Åbningstider og børnenes mødetider

Åbningstider  i løbet af ugen

• Mandag – torsdag kl. 6.30 – 16.40
  • Fredag Kl. 6.30 – 16.20

Alle børn skal være  mødt ind og har vinket farvel inden  kl. 9.00, så de er klar til at samles i grupperne og høre om dagen aktiviteter kl. 9.00.

Ved afhentning, skal I forældre komme i så god tid, at I stille og roligt kan komme ud af døren med jeres barn, inden vi lukker kl.  16.40 og kl. 16.20 (fredag)

Ferieperioder og fællespasning

Følgende ferieperioder har Strandparken lukket i 2024

• I sommerferien, uge 29 og 30
  • Dagen efter Kr. Himmelfartsdag d. 10. maj
  • Dagene mellem jul og nytår d. 27. og 30.-31.  december

Disse dage er der mulighed for, at jer forældre der har behov, kan tilmelde jeres barn til fælles pasning i vores dagtilbud, sammen med andre institutioner i nærheden.

Følgende ferieperioder, hvor vi forventer færre fremmødte børn, skal I også tilkendegive om jeres barn kommer eller holder fri.

• Uge 8 (skolernes vinterferie)
  • Dagene inden påske  ( skolernes påskeferie)
  • Grundlovsdag 5. juni (Vi har evt fællespasning - der lukkes kl 12.00) Personalet har pædagogisk dag
  • Uge 42 ( skolernes efterårsferie)
  • D. 21.-22.. december 2023, samt tirsdag d. 2. januar 2024

For at kunne tilrettelægger personalets fremmøde og ferie, så det matcher børnenes ferie og fremmøde , er det yderst vigtigt at I forældre overholder frister for tilbagemelding på ferieperioder.